درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

جستجو

بایگانی

شبکه های اجتماعی

دانلود آهنگ احمد سولو آسون

دانلود آهنگ احمد سولو آسون


دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام آسون
دانلود آهنگ جدید و زیبای احمد سولو به نام آسون با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
احمد سولو به نام آسون متن آهنگ
تکست آهنگ آسون از احمد سولو
Download New Music By Ahmad Solo Called asoon
Download New Song By Ahmad Solo - asoon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ahmad Solo asoon
متن آهنگ احمد سولو آسون به صورت فارسی - عربی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آسون و کسر نیمی از حجم شما


دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام آسون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید احمد سولو به نام آسون با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آسون - احمد سولو



آسون تر از چیزی که فکرشو کنی میرم آره میرم
ईजीयर ने कहा, हाँ
آخر عشقی که ساختی توی خیالتم دیدم آره دیدم
आपने मेरे मन में जो आखिरी प्यार किया, हां, मैंने उसे देखा
تو همیشه وسطش جا میزدی به نظر راه اومدی
आप हमेशा इसके बीच में लगते हैं
ولی بن بستی که ساختی رو ندیدی
लेकिन आपने निर्माण नहीं देखा
ابر شدم ماه شدی خواب و بیداریم شدی
मैं बादल बन गया, तुम महीनों सो गए और तुम जाग गए
تو رو پوشوندمت هیچ جا رو نبینی
आप कवर कर रहे हैं, आप कहीं भी नहीं देखते हैं
لعنتی چیکار کردی با خودت با من
तुमने मुझे अपनी चुदाई के साथ क्या किया
من میخوام همیشه مراقبت باشم
मैं हमेशा सावधान रहना चाहता हूं
من هنوز رو صدات نقطه ضعف دارم
मैं अभी भी आवाज की कमी से हूं
هی چی شد که کارمون به اینجا کشید
अरे, जब हमारी गाड़ी यहाँ खींची तो क्या हुआ?
یه دیقه چیزی نگو د یه لحظه آروم بگیر
एक पल के लिए कुछ भी मत कहो, एक पल के लिए शांत हो जाओ
نه نذار برم جلو رامو بگیر از رفتن بیزارم
नहीं, मुझे आगे बढ़ो और रामो से घृणा करो
از خودم کم میشم هی تو خودم غرق میشم هی
मैं खुद को खोता जा रहा हूं, मैं खुद डूब रहा हूं
یه دیوونه که هی با خودش میخنده
एक पागल आदमी जो खुद के साथ हंसता है
خنده هام تلخ میشن هی اشک تو چشام
मेरी हँसी कड़वी है, मेरी आँखों में आँसू हैं
جمع میشن هی من دو قطبی رو کسی نمیفهمه
इकट्ठा करो, अरे, कोई भी द्विध्रुवीयता को नहीं समझता है
کوتاهی از من بود زندگیمو گذاشتم اما برای تو کم بود
मैंने थोड़ी देर के लिए अपनी जान दे दी, लेकिन यह आपके लिए बहुत कम था
خودت میدیدی آخر این رابطه جنگ بود
आपने अपने लिए देखा कि इस रिश्ते का अंत युद्ध था
دلت نمیخواست ولی خب جنس تو از سنگ بود
आप नहीं चाहते थे, लेकिन आपका लिंग पत्थर से बना था
وجودتو حس نمیکردم کوتاهی از من بود
मुझे ऐसा नहीं लगा कि आप मुझसे कम हैं
بیا کنارم بشین دوباره دستامو بگیر
आओ मेरे बगल में बैठो और फिर से मेरे हाथ पकड़ लो
نذار که اینجوری برم جلو رامو بگیر
मुझे इस तरह से आगे मत जाने दो
بیا چشامو ببین دوباره باز عاشق بشیم
आओ मेरी आँखें खोलो और देखो फिर प्यार करेंगे


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: